29.09.2016

Chrzest Hani

Witam serdecznie
Lubicie rodzinne uroczystości? Ja uwielbiam i staram się na nich bywać. Czasami jednak praca, obowiązki domowe, ale częściej odległość są przeszkodą w uczestnictwie (moja mała ojczyzna jest na drugim końcu Polski) Tym razem spotkaliśmy się w połowie drogi, chrzest wnusi mojej siostry odbył się w Warszawie. Było uroczyście, pięknie, radośnie, po prostu idealnie...Dziękuję!   

Zaproszenie na chrzest


Kocyk-metryczka to fajny pomysł na prezent (wszystkozimieniem.pl)


Uroczystość w Kościele św.Szczepana



Słodkie prezenciki dla gości :-)


Pyszny babeczkowy tort :-)



Pozdrawiam cieplutko :-)
         Ania

4 komentarze:

  1. Ja też lubię rodzinne uroczystości.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne chwile w gronie najbliższych

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale mnie rozczuliłaś, cudowne zdjęcia!!! Jak Ty to robisz Czarodziejko 😊 ja też lubię rodzinne imprezy😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kochana-przy robieniu zdjęć byłam bardzo ograniczona przez złamaną stopę-na nodze orteza, a w rękach kule-wszystkie wykonane w pozycji siedzącej, ale faktycznie wyszły cudowne :-)

      Usuń