20.07.2016

Wzór

Cześć
Ostatnie deszczowe dni wpędziły mnie z powrotem do domu...Żeby nie próżnować zajęłam się trochę wnętrzem, w prosty sposób zmieniając parę bibelotów odświeżyłam jego aranżację. Pod swój dach wprowadziłam pewien wzór. A wszystko zaczęło się od zakupu bawełnianej pościeli w niebieski, drobny swiss cross (szwajcarski krzyżyk) Tak bardzo spodobał mi się ten graficzny motyw, że postanowiłam zrobić do kompletu świeczniki :-) Po jakimś czasie wzór z sypialni rozprzestrzeniał się powoli na cały dom :-) 









- komplet pościeli SOHO Living-TK Maxx
-marker TOMA z czarną farba olejną- Empik
-świeczniki-Pepco
-poducha-Ikea
-ściereczka-Duca

Pozdrawiam serdecznie
              Ania
               

1 komentarz:

  1. Witaj Aniu:)
    Cisza, spokój i wreszcie czas dla siebie! Uwielbiam przed snem pobiegać po ciekawych blogach. Dziś padło na twój:)Gratuluję zmian! Cudowne aranżacje, jestem oczarowana! Minimalizm, prostota i taki elegancki efekt! Podziwiam i pozdrawiam cieplutko <3 Buziaki !!!!

    OdpowiedzUsuń