2.06.2016

Letni drink

Witam serdecznie
Choć nie jestem jakoś szczególnie trunkowa, a z napojów wyskokowych najbardziej smakuje mi wino - dzisiaj podzielę się z Wami przepisem na drinka, który wydaje się być idealny na lato. Orzeźwiający, lekko gazowany, nie przesłodzony, z nutą pomarańczy, w bajecznym kolorze zachodzącego słońca...Jego smak zawsze przywołuje u mnie wspomnienie pięknej Italii :-)
Aby go sporządzić potrzebujemy:
- 3 miarki Prosecco frizzante (schłodzonego w lodówce)
- 2 miarki Aperolu (schłodzonego)
- 1 miarka wody stołowej gazowanej
- parę kostek lodu
- plasterek pomarańczy do dekoracji
Jako miarki używam kieliszka o pojemności 50 ml, proporcje zatem są następujące:
- 150 ml Prosecco
- 100 ml Aperolu
- 50 ml wody
Zbliża się weekend, jest więc okazja, aby przetestować przepis. Na zdrowie!!!








Pozdrawiam
         Ania

4 komentarze:

  1. Kochana Twoje zdjęcia jak zawsze mnie oczarowały, elegancja i nietuzinkowe piękno!!! Mam nadzieję,że je gdzieś pokazujesz !!! Szkoda marnować taki talent! Co do drinka hmmm... ciekawie i nie znam :) Nie omieszkam poinformować jak spróbuję :)) Spokojnego tygodnia z uśmiechem na twarzy! Ściskam i pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fotografią zajmuję się amatorsko, zdjęcia wstawiam jedynie na bloga, czasami na facebooka i raz na ruski miesiąc na instagrama :-) jak widzisz kiepsko u mnie z autopromocją :)))) ściskam mocno

      Usuń
  2. ach jak pięknie to wygląda :) Szkoda tylko, ze tak daleko te drinki serwujesz :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, dla Twojego śliczniutkiego, czerwonego, superszybkiego autka ta odległość to pikuś 😉

      Usuń