21.04.2016

Rozkwitnąć na wiosnę, czyli koktajle i kije ;)

Witam serdecznie
Dla wszystkich walczących z tzw. zmęczeniem wiosennym polecam poradnik Katarzyny Błażejewskiej pt. "Jak zamieszać w swoim życiu, czyli koktajle dla zdrowia i urody" To zbiór przepisów na pyszne, odżywcze napoje okraszony ładnymi zdjęciami. Dużym plusem receptur jest dostępność produktów, z których się składają, znajdziecie je z łatwością na każdym targu. Obecnie przerabiam rozdział "regeneracja" - jej potrzebuję najbardziej. Mimo, że wokół przyroda jest bardzo ożywiona, wszystko kiełkuje, rośnie, kwitnie, wykluwa się, to ja jakaś taka pozbawiona energii. Są dni, gdy mogę góry przenosić, ale bywają też takie, kiedy proste czynności są wyzwaniem. Widać "kwiecień plecień"...Mam nadzieję, że koktajlowa kuracja mnie wzmocni, tym bardziej, że poszerzyłam ją o kije - nie ma to, jak ruch na świeżym powietrzu :)








Buziaczki
       Ania

4 komentarze:

  1. Jakie efekty? Trzymam kciuki i pozdrawiam serdecznie, będę tu zaglądać !!!
    Zapraszam tez do mnie :))
    http://artjonka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. efekty??? sama jestem ich ciekawa...dziękuję za zaproszenie, byłam i jestem pod wrażeniem :-) pozdrawiam

      Usuń
  2. Ja tez ciągle szukam cudownych środków na smukłą sylwetkę:) Jeśli coś zadziała proszę dać znać :) Pozdrawiam serdecznie!!!

    OdpowiedzUsuń