17.09.2015

Pielęgnacja stóp

Witam
Lubię chodzić na boso i jak tylko mam ku temu sposobność - a na wsi mam - oddaję się tej przyjemności. Dlatego po lecie moje stopy wymagają specjalnej troski :-) Zawsze wtedy funduję im wizytę w renomowanym  gabinecie kosmetycznym. Tym razem postanowiłam najpierw przetestować skarpetki złuszczające Silcatil. Według mnie produkt jest dobry, łatwy w użyciu, dość skuteczny, ale chyba nie na tyle by zastąpić mechaniczne złuszczanie zrogowaciałej skóry. Natomiast może z powodzeniem podtrzymywać efekt gładkich stóp po profesjonalnym pedicure kosmetycznym. Na pewno co jakiś czas będę wspomagać się skarpetkami Silkatil. Z kosmetyków pielęgnujących mogę z czystym sumieniem polecić krem do stóp SVR o dużej zawartości mocznika, który idealnie nawilża i zmiękcza skórę oraz moje ulubione kostki relaksująco-chłodzące z mydlarni u Franciszka. Kąpiel z mentolową kostką ukoi zmęczenie stóp i sprawi, że będą one odżywione, nawilżone i dopieszczone. Polecam... Na rynku nieustannie pojawiają się nowości kosmetyczne. Warto je śledzić i testować, nie zapominając przy tym, że dla stóp najważniejszy jest dobry pumeks, krem, a przede wszystkim systematyczność w ich pielęgnacji!  
   






lakier soft matte INGLOT nr 507
Pozdrawiam serdecznie
              Ania

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz