5.02.2015

Łazienka

Witam serdecznie
Zapraszam do mojego domu na wsi, a konkretnie do łazienki. Bez obaw, pomieścimy się wszyscy, jest bardzo duża ;-) Jest duża, jasna, z przestronnym kącikiem prysznicowym, z dwiema umywalkami i ogromnym lustrem. Dokładnie taka, jaką sobie wymarzyłam!!! Oczywiście brakuje tu jeszcze kilku przedmiotów, np. wieszaka na ręczniki, górnego oświetlenia i plisy na okno. Ale, jak już pisałam, urządzanie domu to u mnie proces długofalowy ;-)
Moja koleżanka będąc u nas z pierwszą wizytą obejrzała dokładnie wszystkie pomieszczenia, po czym zapytała:"Aniu, czy mogłabym zamieszkać w waszej łazience?" To najlepszy komplement, jaki kiedykolwiek słyszałam, no po prostu miód na uszy.
Zapraszam :-)








stołek-TK Maxx
szczotka do wc-TK Maxx
chodniczek-H&M Home
wazon-TK Maxx

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz