22.01.2015

Karnawał :-)

Witam serdecznie
Karnawał trwa w najlepsze...To dobra okazja, by nadrobić towarzyskie zaległości...Planując małe przyjęcie dla gości uświadomiłam sobie, jak bardzo przydałby się barek, konsola lub bufet. Mebel, który skazuje gości na samoobsługę, a gospodarzy zwalnia z obowiązku ciągłego dbania o pełne kieliszki i talerzyki :-) Póki co muszę zadowolić się stołem, a konsolę wciągam na listę rzeczy pożądanych! Na stole królują słoiczki Kilnera wypełnione koktajlem. Mój ulubiony zimowy drink to malibu z zagęszczonym mlekiem i kostkami lodu. Choć smak jego kojarzy się z egzotycznym latem, to wygląd idealnie wpisuje się w biały, zimowy pejzaż. Tegoroczna zima, jak na razie, nie jest biała, raczej szarobura i ponura, tym bardziej polecam szklaneczkę malibu ;-) Na zdrowie!
Pozdrawiam







moja fascynacja Kilnerami się spotęgowała :-)
rodzina Kilnerów powiększa się o kolejne słoje, butelki, słoiczki :-)


2 komentarze:

  1. Uuuuuu kilnerowa kolekcja ciagle sie powiększa ;) tez mam takie słomki tylko szare :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Słoiczek uniwersalny i można z niego wypić i zjeść super

    OdpowiedzUsuń